Käsiraamatud Velotrenažöörid jaoks

Allpool on kirjas kõik kategooria Velotrenažöörid kaubamärgid, mille kohta meil on olemas kasutusjuhendid. Kaubamärgil klõpsates avaneb kõigi mudelite loend. Vaadake ka lehe allosas olevaid korduma kippuvaid küsimusi, kust võite leida kasulikke näpunäiteid oma toote kohta. Kas teie kaubamärki pole loendis? Võtke meiega ühendust.

Kas teie toode on defektne ja kasutusjuhendist pole abi? Tasuta remonditeenused: Repair Café.

Korduma kippuvad küsimused

Meie tugimeeskond otsib kasulikku tooteteavet ja vastuseid korduma kippuvatele küsimustele. Kui leiate meie korduma kippuvates küsimustes ebatäpsusi, andke sellest meile teada, kasutades kontaktivormi.

Mu velotrenažöör teeb pedaalimisel tiksuvat häält, mida ma saan sellega teha? Kontrollitud

Enamikul juhtudel põhjustavad helid pedaalid. Selle saab lahendada, kui võtate need ja paigaldate need uuesti õigesti. Samuti on võimalik, et korpuse sees on lahtine kaabel, mis puutub kokku liikuvate osadega. Eemaldage korpus ja ühendage kaabel õigesse kohta või veenduge, et see ei puutuks kokku liikuvate osadega.

Sellest oli abi (1079) Loe rohkem

Milliseid lihaseid treenitakse velotrenažööri kasutamisel? Kontrollitud

Velotrenažööri õigesti kasutades treenite kõhu-, tuhara- ja jalalihaseid.

Sellest oli abi (681) Loe rohkem

Kui palju treeningut vajab keskmine täiskasvanu? Kontrollitud

Täiskasvanuna on hea mõte teha mõõdukalt intensiivset treeningut kokku vähemalt 2,5 tundi nädalas. Ideaalis jaotatakse see mitme päeva peale.

Sellest oli abi (16) Loe rohkem

Mis on maksimaalne pulss treeningu ajal? Kontrollitud

Üldiselt võite võtta südame löögisageduseks 220 ja oma vanuse maha arvata. Seega on 48-aastase inimese maksimaalne pulss 220 miinus 48, mis võrdub 172-ga. Kui te pole oma isiklikus seisundis kindel, pidage kindlasti nõu oma arstiga.

Sellest oli abi (13) Loe rohkem